DYS-centrum Praha zve na seminář pro pedagogické pracovníky na téma "Pohoda ve třídě - základ pro efektivní učení všech (i žáků se SVP)".
Anotace:
Workshop se věnuje tématu školního klimatu se zvláštním zaměřením na začlenění žáků se specifickými poruchami učení a ADHD. Zdravé, podporující a bezpečné klima třídy představuje klíčový předpoklad pro úspěšné vzdělávání a sociální začlenění všech žáků, tedy i těch, kteří potřebují zvýšenou míru porozumění.
Zvláštní pozornost je věnována i potřebám učitele – neboť právě on klima třídy formuje, ale zároveň jím sám bývá ovlivněn. Zdravé, otevřené a funkční třídní prostředí působí jako významný ochranný faktor proti stresu, předchází psychickému přetížení učitele a může být zásadním prvkem v prevenci syndromu vyhoření.
Více informací a přihlášení na stránkách DYS-centra ZDE
