Knihovna - Pro pedagogy - Cíle, cesty a nástroje formativního učitele
Category: Pro pedagogy
ISBN: 9788011059651
Year: 2025

V modelu současného formativního hodnocení (FH) je učitel stále ten, kdo žákům říká čím prošli, co udělali, co to znamená a také kde a jak mají pokračovat. Učitel je tedy stále ten, kdo žáka kontroluje a řídí, zatímco žákova analytická, reflexní a organizační mysl "spí". V pedagogickém terénu chybí metodika pro práci se zkušeností žáků, což je ekvivalent pro slovo "kompetence", kde by žáci vědomě rozpoznávali svou učební a cestu (obsah a proces) na základě její facilitované reflexe...

Více informací na stránkách nakladatelství Aleš Čeněk (vydalo nakladatelství Heuréka)

Knižní tip

Smysluplné hodnocení ve škole

Smysluplné hodnocení ve škole

by Tomáš Blumenstein, Martina Hezká, Lenka Kopecká, Michal Ševčík, Helena Zitková