Home Vzdělávání Aktuální vzdělávací akce Podrobnosti - Seminář "Obtížné situace při práci s klientem v NZDM..."
wellness centrum san antonio cialis koupit Patio drogy metairie la

Tisk

Akce 

Název akce:
Seminář "Obtížné situace při práci s klientem v NZDM..."
Datum konání:
03.12.2019 09.00 h - 16.00 h
Kategorie:
Přednášky,semináře, konference

Popis

Vzdělávací společnost Zřetel zve na seminář "Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet".

Obsah:
Seminář je zaměřen na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Pozornost bude zaměřena zejména na téma prevence těchto situací. Zvláštní zřetel bude brán na specifičnost prostředí nízkoprahového zařízení a toho, jaké konfliktní, příp. obtížné situace zde mohou vzniknout a jak jim právě za pomoci specifik tohoto zařízení co nejlépe předejít, případně je vyřešit.
Seminář se dále se zaměřuje na téma motivačního rozhovoru při práci s nemotivovaným klientem. Pozornost bude věnována řešení konfliktních a agresivních situací. Součástí kurzu jsou praktické postupy jak s konfliktní situací/agresí pracovat.
Cíle:
Cílem semináře je seznámit účastníky s preventivním přístupem ke konfliktním situacím. Účastníci získají návod na způsob vedení motivačního rozhovoru s nemotivovaným klientem. Naučí se vyhodnotit míru agresivní situace a díky tomu správně zvolit možnosti řešení. Zorientují se v jednotlivých fázích konfliktní situace a získají praktické tipy, jak v takovém případě jednat, aby byla situace co nejlépe zvládnutá.

Seminář se uskuteční v Praze, konkrétní místo bude konání bude upřesněno.

Více informací a přihlášení na stránkách  společnosti Zřetel ZDE

Banner